FOLLOW Dashboard
About Tagboard Darlinks Credits



Geram !
Saturday 1 October 2011 | Written by : Myself 2 comments

Geramnyaa >.< kenapalah kelas aku tak boleh cuti time PMR nanti ?? kelas aku (viva) , saga , wira pun tak boleh cuti . kelas lain boleh cutii ! dorang cuti sampai 4 hari . kitorang tak dapat cuti langsung kott ! haduhh ! sabar je laaa ! pengetua kata , sepatutnya kelas KRK (viva , saga , wira) ada kelas tambahan tahun ni . so , time ni la cikgu2 lain amek kesempatan untuk bagi latih tubi kat kitorangg ! aku rasa dah cukup la homework yang sebelambak tuu . urghh ! takpe la cikgu saya terima je laa :) saya tau ini untuk kebaikan masing-masing right ? okay , nevermind .

p/s : teringin nak makan aiskrim pulak , sampai termimpi-mimpi malam tadi xD


Older Post | Newer Post
Hello.
Gotcha!

Hello all. I'm Eda. Thanks you for coming here :)