FOLLOW Dashboard
About Tagboard Darlinks Credits



Sejarah , BM2 , BM1 :)
Monday 31 October 2011 | Written by : Myself 0 comments

okay okay okay . tadi aku periksa Sejarah . Serious aku menangis bila datang sekolah sebab banyak bab yg aku taj study lagi kott --' sepanjang hari tadi , aku pikir je apelah akan jadi time periksa sejarah nanti , nak lari ke ? hmmm . and then kawan aku dpt tau aku gila tension camni haha . dia tolong aku :) alhamdulillah aku boleh jawab periksa tadi dan takde 1 helai kertas pun yang berlobang disebabkan tembakan . weheeeee ~

BM2 pulak hmm bolehlaa . adelah part2 yang ketandusan idea nak karang . hmm okay2 je . hehe :)

BM1 , senang KOT :/ eh ? entahlah . ade jugak yang aku keliru . arghh ! ade jugak yang aku hentam . hahaha xD

okay byebye . esok periksa BI 1 & B2 dengan Geo . semoga aku dapat menjawab dengan betul aminn~ Ya Allah curahkanlah segala idea semasa menjawab kertas BI2 dan kuatkanlah ingatanku semasa menjawab kertas Geo . aminnnn :')

p/s : semangat ke tak semangat aku ni nak study Geo ? --'


Older Post | Newer Post
Hello.
Gotcha!

Hello all. I'm Eda. Thanks you for coming here :)